Thursday, June 5, 2008

kak PAH..



Mak aku memang pantang kalo tumpah air kat lantai..meja..atau dimana2 sahaja..
Kak PAH akan terus bising..bising..lagi dan lagi..sampai..


`mak citer Hindustan dah start..hero dia Akshay Kumar’


Seterusnya..

(sambungan)

Ni sapa yang campurkan sudu baru dengan lama nih..
Bla...bla...minyak kat lantai...sidai kain salah tempat..
Bla..bla..mak dulu..angkut air..bla..bla..ko ni bila nak cari keje..beras mahal sekarang..bla..bla

Soalan:
Kenapa Mak2 suka berleter?
Jawapan:
??? untuk kebaikan anak2.. tadah la telinga..jangan melawan..(ingatan untuk AKU)

p/s: selamat hari MAK & BAPAK kpd mak2 dan bapak2. bila la duit gua nak cukup beli celcom broadband nih?

10 comments:

13may said...

updet updet!!!

hehhe hehhe

blackpurple @ jowopinter said...

Aku suka emak berleter. Kalau tidak, sunyi.

KIV said...

ya Allah... ni ingatan utk diriku ke???
~aku yg kuat melawan mak insaf di hari ini...sahaja...hehehehe~

farazdaq said...

salam..maaf aku dalam cuti pertapaan..

May,
okeh..okeh..gua uPdate..

Purp,
betul gak..tapi kekadang..berkulat gak telinga nih..haha

KIV,
ooo..ye ke..AYat Nabil (raja LAwak)..
biasa la orang kita..insaf sesaat dua..(ayat ni untuk aku jugak)

13may said...

Salam bulan July :D

13may said...

Salam bulan ogos :D

13may said...

Wake me up, when september ends..hehhe

selamat berpuasa :)

13may said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin

13may said...

november rains :D

farazdaq said...

May;

charger hilang..tu yang aku hibernate..