Wednesday, January 9, 2008

seNgal..SEngal..SENGALL


MAGGEE
Mengikut fakta yg aku kurang pasti kesahihannya (malas nak cari)... mee maggee disalut oleh lilin utk elak dari lekat-lekat..
sistem penghadaman manusia ambil masa 3 hari utk singkir lilin2 tersebut...
makna kata 3 hari sekali baru boleh makan maggee..
aku..hari2 makan maggee..banyak lilin dalam perut aku...
manusia itu memang suka saling menyalahkan...
Aku SALAHkan JPA...perut aku banyak lilin


pAnass..``
Itu perempuan a...bikin wa panasss...(baca dengan gaya Zulhuzaimi dalam ANAK HALAL)..
Setan suka bila kita marah...yeay..yeay..kata setan..
Aku..Terasa keji + hina bila marah.. kata setan..yeay..yeay..
Astaghfirullah...
Sempena awal Muharram ini...aku berdoa dan berazam untuk tidak marah..


PESANAN
JPA jangan kasi aku panas...nanti setan suka..jadi..cepat MASUk..MASUK..(baca dengan gaya arahan masuk barisan)
jgn ikut apa kata gambar...hIASAn Semata

No comments: