Sunday, February 24, 2008

SuKa SUKi sebelum tIdO..


Aku baring mengiring tengok Cha’e. Cha’e baring mengiring tengok aku...HMPHH..
Ko tengok sana la Cha’e..aku tak boleh tidur la.
Tak de cerita sebelum tidur ke malam ni? Cha’e tengok aku dengan penuh mengharap. Ko la pulak cerita..asyik aku je. Balas aku dengan malasnya..
Ok..ok..Cha’e nak cerita kisah Mat Su yang bijak..boleh tak?...boleh tak?..boleh?..SEPI LAGI..
Ngrohh..heeek...ngrrohh..heeek..zzzz


PAGI BESOK
Cha’e merajuk...tunjuk muka...bajet macam aku nak pujuk..
Kalo orang lelaki merajuk..HUDUH...aku buat dunno..
Mak paksa aku pujuk Cha’e..hai..ni yang aku lemah...
Aku kibas-kibas duit `singgit’ depan Cha’e...Cha'e ambil..
MATERIALISTIK..budak2 zaman sekarang.

4 comments:

- j o h a r i - said...

kalo aku ssh nk tido tgk crte kt tv
mesti la laju je mata ni nk tertutup
bdk2 skrg mmg mata duitan, x mcm masa aku kecik2..mata belian,huhuhu

blackpurple @ jowopinter said...

Siap kena ada cerita sebelum tidur. Klasik sungguh! :D

azilah said...

mat su yg bijak??? hahahaha.....elleh...mu pong mata duitan gak....kehkeh...METRIALISTIK gak...aku pon....no money no talk...

farazdaq said...

jo;
budak2 zaman sekarang...marah sikit..NANGIS slalu..GEmbeNG

purp;
memang klasik..macam orang dolu2

azilah;
aku MATERIALISTIK betempat..ko gak yg senang nanti..????