Monday, April 21, 2008

(((maLenG)))



Anda memang bodoh kalau x belajar dari kesilapan..ulang.. memang bodoh
(kata-kata ini ditujukan kepada mangsa curi bilik *39)

Aku dirompak lagi..ini kali ke-2
Boleh dikatakan setiap semester..pasti aku dirompak..
Modus operandi yang sama (pada firasat aku)..
Ambil kunci di kasut..menyelinap dan kemudian..
Aktiviti « colong » dilaksanakan..
Kali ini..~pitih~ yang bewarna hijau tua kebiruan..
Biarpun bukan beratus-ratus..
Bagi aku yang sengkek tahap cipan..nilainya sama dengan ribu2 woo..

Bila dianalisa..kesalahan tetap pada aku..
Aku letak kunci dalam kasut..sapa suruh..

Nota buat si maleng;
Semoga ko guna duit aku untuk kebaikan..maafkan aku, tadi aku sumpah ko masuk longkang!

6 comments:

13may said...

jom kita santau org tuh nak???
hehhe...

sabar yea....memang dah bukan rezeki ko..

farazdaq said...

may;

aku tengah sabar nih..nasib dia tak angkut notebook..utang woo..kalo tidak..lagi HARU..

blackpurple @ jowopinter said...

Kalau masa dia nak curi itu, kau tengah pakai kasut itu tentu dia tak dapat nak curi kan....?

:D

farazdaq said...

purp;

kalaulah aku pakai kasut itu dan bukan selipar hari itu..ish3x

KIV said...

lain kali letak la kunci bawah pasu bunga plak... hahahhaa...

errr...aku rasa letak kunci dalam poket seluar yang tengah jemur kat ampaian org tatau kot...

farazdaq said...

KIV,

tak de pasu bunga..kalo letak dalam poket suar..masa aku kibas2 seluar tu nak jemur..kunci tu terkeluar plak..

sowey..lambat reply..hik