Sunday, April 13, 2008

Tak MacHO



Mak dah start dah..amoi ambik tisu..mak nangis nengok cerita hindustan..
Aku sengih-sengih kat belakang mak..
Cerita sedih sikit pun mak boleh nangis..sensitif.

Aku berdebar2..
Melawat Rumah orang tua..
Tak sampai ½ jam..aku dah leleh
Beb..tak macho langsung..
Bengang sungguh aku kepada diri sendiri..

Masa salam...mata aku berkaca-kaca..
Oop..op..boleh control lagi nih..
Tetiba..opah tu cakap ..tak nak sayang opah ke?
Part ni..aku memang surrender..
Ada dalam 1/4 liter air yang keluar..termasuk air hidung..cess

Seorang mak boleh jaga 9 anak..tapi belum tentu yg 9 anak tu boleh jaga sorang mak.. (kata bapak aku)

p/s: sah..aku memang copy lebih 70% genetic mak aku..ish2

2 comments:

azilah said...

aku pon terkezjut gak ar nengok air mata disertai dgn air ingus si macho....BANJIR....sah ko bukan anak pungut kat tepi sungai....

farazdaq said...

azilah;

tak tahan beb..opah tu memang buat gua HaRu..