Wednesday, February 18, 2009

humph..!!


hari2 laluan ke tol jalan duta sesak..
hadoi..hari ni lebih sesak daripada biasa..
seperti biasa..impit..impit..honk..honk..
aku toleh sebelah..neo hitam..pergh..kilat..
ini perempuan ke lelaki..aku toleh lagi sekali..
beb..yazer..
kak eja pusing..teruja...jerit2..lambai2..
x de respon...
'sombong...eleh..masuk AF pun x menang..ceh..sombong..'kak eja bengang..
die x perasan kot..kan cermin x turun..mane die nak dengar akak panggil..
(walaupun aku rasa agak mustahil, jarak kereta rapat..suare x dengar..tp aksi kak eja yg terlonjak lonjak..memang mampu menarik perhatian)
tp kete die cun kak..(aku saja kasi kak eja baran)..
ko tu memang..asal itam je cun..
pulak dah..kak eja..kak eja

P/s:ngeri bila teringat accident penunggang motorsikal digilis..highway bukit beruntung..ni yang buat aku seram sejuk hari2 lalu jalan ni.

2 comments:

13may said...

dia hensem sikit ajer dari aku...

farazdaq said...

May;

ooo...aku ingat ko hensem sikit dari dia.haha