Friday, February 27, 2009

kunci..


ucu lambat sket lah...korang tunggu ye..
ooo..okeh...
hujan turun dengan lebatnye..aku layan mata tengok keliling..
banyak kete2 parking haram kat kl central nih..
aku toleh kak eja..kenyit mata..jom...
...makan.lapar plak hujan2 nih...
'bleh ke parking sini..kang kene apa2' bergetar suare kak eja..entah sebab risau atau lapar..
relax a..kak..hujan2 nih..polis pun malas nak kuar.. penuh konfiden aku jawab
erk..alhamdulillah...

....###....

akak dah cakap dah..ko tu degil...serupa ada batu juga dalam kepala...'bebel kak eja'
nak jawab ape..sengih je la..
hahaha...len kali aku buat lagi.

5 comments:

blackpurple @ jowopinter said...

Hahaha!

Lain kali ojo mengudul yo...

farazdaq said...

purp:

yo orak-lah...hehe.

Lily Abdullah said...

Faraz,

Sah lama nak tanya, "daisuki des' tu apa maknanya?

PS:Apasal la mana2 blog makcik pergi mesti ada link jejaka pemalu itu. hahaha!

sebeanrnya dialah sumber inspirasi untuk akak menulis. :)

Kamu Jawa jugak ke?Pintar jugak kan ngeh,,ngeh..(saja tanya)

farazdaq said...

Lily,

'daisuki des'..saya pun kurang arif sebenarnya..lebih kurang 'i love u' haha..geli la plak..

oo..saya jawa mix..tu yang kene banyak belajar drpd jawa 'pure' atau menurut Lily 'jejaka pemalu'

farazdaq said...

Umar;

Salam, Thanx sudi singgah:)
dulu ada kawan digelar chipmunk..he