Sunday, July 8, 2007

10% ke 99.99%??



Sekonyong-konyong keinginanku untuk menulis meluap-luap. Pencetusnya mungkin kerana hobi yang baru muncul 2/3 hari kebelakangan ini : kerakusanku membaca blog-blog homo sapiens yang lain (sebelum ini kunjungan setiaku ke blog hanya terhad kepada rakan-rakan ku sahaja). Tapi ku kira, penulisan blog aku ini mungkin bersifat sementara… maklumlah hangat-hangat *tuut* ayam.

Sejenak aku terfikir...untuk apanya aku menulis (dalam konteks ini: menaip)?? Untuk PopUlaR (bukan ke aku dah PopulaR...hehe..aku terdengar bunyi orang tesedak disulami bunyi UWEkk), Untuk Nama (memang dah ada nama dalam IC), sebab orang lain ada blog...aku pun nak juga (satu pengakuan jujur..tapi percentage hanya 10%.. ye KEr??)..tapi ku fikir2 mungkin aku nak orang lain rasa macam aku pulak bila baca blog orang lain... keinginan untuk memiliki yang serupa..haha. kesimpulannya ku tanyakan diri sendiri betulkah (dengan nada rakanku Chua menyebut betulkah [ve
rsi kedah + Hokkien]) hanya 10%.. ku congak-congak +, -, * dan /...= bukan 10%..99.99 %. Ish2.

No comments: